Translate

dimecres, 10 d’abril del 2013

Bossa per ell

El meu fill gran ja en te quinze i és un fan incondicional de tot el que faig, de fet és a qui primer li ensenyo les novetats. M'encanta la franquesa amb que es queda sorprès de que la seva mare pugui fer alguna cosa xula. Un dia em va sorprendre preguntant-me quan li faria alguna cosa "Per ell", i em va costar, molt, ell MAI demana i per un cop que ho feia no podia fallar, em va costar també en part perquè te un gust molt de iaio, no li agraden els colors, ni els estampats ni les coses molt modernes... vaja difícil difícil.
Vet aquí que fent un canvi d'armari varen sortir aquestes bermudes que ja li anaven petites i eren les seves preferides.
Dit i fet.
Anem força en cotxe el cap de setmana i ell sempre va carretejant els seus llibres de llegir, o la consola o.. i sempre ho portava a la mà o en una bossa d'esports.
Li vaig convertir les seves bermudes preferides en la seva bossa preferida.






2 comentaris:

  1. A mi em passa el mateix. La meva filla és la meva model i la meva crítica. I és que els nens son tan sincers!!!! Molt xula la bossa!!

    ResponElimina