Translate

dissabte, 11 de maig del 2013

Anem de bateig

Si hi han patrons famosos a la xarxa un d'ells és La brusa d'en Charlie de la Rae, encara que no crec que superi el seu Geranium dress, la xarxa costuril en va plena.
Vaig tenir la sort de poder-ne fer tres, els tres diferents, una versió nen amb mànigues i de mida Brusa, i els dos de les nenes tipus mini vestit sense mànigues.
El patronatge és molt ample i les meves nenes molt primetes, el que va suposar també fer modificacions en amplada.
Vaig aprofitar un cosim plegades, per a fer els vestits dels meus petits per al bateig del més menut.
És un projecte que no és actual però em feia molta il·lusió posar-ho al blog.








1 comentari:

  1. Les nenes maquíssimes i els vestits molt xulos! m'agrada molt la convinació de teles.

    ResponElimina